wtorek, 24 września 2013

Jak Czarnobyl.

Jak Czarnobyl, mowie wam.

20 komentarzy:

  1. Wysłałaś takiego suchara, że mój mózg wariuję : na początku "co?", później "he he", następnie "wat", chwile po tym "ale to suche", na koniec "ha ha, dobre". Co ty zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz już wiem gdzie produkują TYSKIE :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobnie jak pani czot :D hah genialna jestes! ;)
    zapraszam do mnie.
    _______________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha uwielbiam wejdziecie i zostawicie komentarz proszę bardzo mi zależy : http://loveoneonliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany hahaha XD Dobre !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno już tak się nie uśmiałam xD
    P.S. Jeśli mogę to zapraszam do siebie:
    http://drugastronalustraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie suche, że aż muszę popić xD
    Genialny komiks <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chemiczne niczym "pałeczki" kupione za 30 groszy w sklepiku przed podstawówką ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. do autorki: czy ta druga to twoja siostra?

    OdpowiedzUsuń