wtorek, 3 września 2013

Blog Day

Nie wygrałam aczkolwiek finalistka Blog Day 2013 jestem! ;) 

16 komentarzy:

  1. dobre i to, gratuluję ;3

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zapraszam do mnie: cakes-are-awesome.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :D
    Zasłużony finał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze to coś :* - http://zycietejszarej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah i masz ponad 1194 318 wyswietlen. Powodzenia na przyszlosc.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! :)
    1194835 wyświetleń. No,no :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje
    1194853 wyświetleń
    szybko rośnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrujnowana radzę ci częściej dodawać posty, bo widzów tracisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest racja. Zrozumiałe jest to że możesz nie mieć czasu, ale niektórzy poprostu przestaną cię obserwować ponieważ są za mało wyrozumiali. Lecz z drugiej strony będziesz wiedziała że zostali przy tobie tylko najwierniejsi widzowie.

      Usuń
    2. Racja, racja ale naprawde, staram sie, mam teraz przeprowadzkę, maturę, dyplom z grafiki, aneks z malarstwa, i robie zlecenia dla klientów :x

      Usuń
    3. A to przepraszam. Nie wiedziałam, że masz przeprowadzkę ;(

      Usuń