środa, 18 września 2013

Czysta brudna prawda.

Taki jest świat bejbe.

27 komentarzy:

  1. No to u mnie jest podobnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. i cała życie podsumowane ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Life is brutal :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak zawsze mam, więc nie chodzę po drogich sklepach już. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś napisałaś pod moim komentarzem, że to dobry pomysł, żeby zrobić magazyn z twoimi komiksami. Codziennie rano biegnę do internetów z nadzieją na wiadomą rzecz, a tam klops ;-; Cały czas mam nadzieję, a komiks świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak bardzo prawdziwe :( Podejrzewam że to spisek. Tajemne organizacje rządowe chcą tym coś osiągnąć. tylko jeszcze nie wiem co...

    OdpowiedzUsuń
  7. smutne, ale prawdziwe... skąd ja to znam xD :/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Zobacz bluzkę
    2.Spodobała ci się
    3.Podejdz i sprawdź cenę
    4.odejdź w milczeniu :<

    OdpowiedzUsuń
  9. znam to :)

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden komiks - a w pełni oddaje rozgrywający się na całym świecie dramat...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę... nie jesteś już w podstawówce czy gimnazjum, prawda? Czemu rysujesz komiksy na takim poziomie :(?

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sposób, w jaki rysujesz *.* Masz po prostu uroczy styl ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedyny sensowy i w miarę trafiony komiks na tym blogu. Prócz tego, że z błędem

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :D Zapraszam : http://opowiedzk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń