środa, 12 marca 2014

Serio, co z toba nie tak?


Oto sprawczyni dialogu z Mózgiem.

_______________________________________________________


Ostatnio zaczęłam spędzać dosyć romantyczne wieczory. I tak naprawdę nie ważne czy ktoś jest obok czy nie, jak jest to nawet gorzej, bo ja chce tak czasem, tak dla siebie tylko, tak sam na sam pobyć. I wtedy wszystko co robię, robię dla siebie, taki dziwny stan w którym daje tyle samo co biorę, idealnie wręcz.

 
Chciałbym móc patrzeć tak, jak wy. Nie widzieć tego, co we mnie tkwi.
Pulsuje rzeka czerwienią moich win.Chciałbym móc wyjść z tych za ciasnych ram.
Rozpiera mnie wstyd, rozpiera mnie strach!
Czernieją myśli w strumieniu praw.
Biegnę przez noc, nie dogonią mnie. Te dni już nie powtórzą się...


26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawca tak niewinnie patrzy. <3 Cudowna! :)
    A komiks bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedny kot. :)
    Swoją drogą jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. przeurocza :3
    ale to spojrzenie takie upiorne trochę jednak jest..

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, masz ślicznego kota <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie śliczne stworzonko ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki śliczny kooot *.* ... cóż za ruch na blogu spowodowany kotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ZOSTAW MOJEGO KOTA W SPOKOJU!! -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Najsłodszy kot jakiego widziałam*.*

    OdpowiedzUsuń
  10. magiczne spojrzenie *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. Koteł taaaaki piękny
    Grafika taka fajna
    Mózg taki dziwny
    Ps. (Do ostatniego) Nie martw się nie tylko twój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocia Księżniczka!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kot. Jaka to rasa? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. A czy jest to jakaś szczególna odmiana tej rasy? Wszystkie Main Coony z jakimi miałam styczność miały takie "lwie" pyszczki.. jakby niezadowolone a Kocia Księżniczka wręcz przeciwnie.

      Usuń
  16. Zazdroszczę urody Kociej Księżniczne *o*

    chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocia Księżniczka- sprawca śmiechu tysięcy ludzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam problem - ale Twój kot nie wygląda jakby chciał Cię zabić, a ten który wlepia ślepia we mnie ma iście diabelskie spojrzenie.. Oj oj;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kicia :3
    Chciałam napisać, że to wręcz dziwne, że nasze mózgi są do siebie tak podobne i że chociaż się nie znamy ani nic, to jednak łączy nas coś takiego, na co mój mózg radośnie wykrzyknął: "Może to twoja zaginiona siostra bliźniaczka?"

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle twój komiks poprawia mi humorek. :3
    Śliczna kicia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Kicia naprawdę śliczna. Motyw z demonicznym mózgiem uważam za wielce udany.

    Pozdrawiam
    Pingwin

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie <3
    Zapraszam do mnie ;)
    ofck.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie romantyczne wieczory w samotności to mam na co dzień ;)
    Słodka kicia *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki Kotek! *.*

    OdpowiedzUsuń