środa, 23 kwietnia 2014


14 komentarzy:

  1. Atrakcyjność produktu wzrasta z brakiem funduszy - si, znam problem ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam...
    http://mroccccnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię twoją twórczość, jednak irytuje mnie, gdy ryjesz pomysły od Rudit na tan 'pojedynek'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym ze to tak jest, ze mamy jeden temat wspólny a jej grafiki idą zawsze tydzień wcześniej ;)

      Usuń
  4. Jej, jako studentka polibudy nie mogę patrzeć na ten wykres, mogłaś po prostu walnąć kreskę w drugą stronę - tak \
    żeby wykres był w 0,0 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wykres w 0,0 tylko zerowy stan konta w 0,0
      pomyliłam słowa :P

      Usuń
    2. Dokładnie to samo chciałem powiedzieć - ten wykres jest źle.

      Usuń
    3. Tak, zwrócono mi juz uwagę ale po czasie, na błędach człowiek się uczy.

      Usuń
  5. Fajny blog. Podobają mi się te rysunki. ~~ nataalaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam akurat odwrotnie :)
    kiedy stan mojego konta maleje to nagle nic nie potrzebuję.
    Ale kiedy pieniędzy przybywa to jakby mnie kto magiczną lagą po głowie rąbnął: chce mi się o wiele za dużo ^^.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem studentką polibudy, ale uważam, że wykres jest dobrze zrobiony. A do tego tak bardzo prawdziwy ;_;

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli osie wykresu są odpowiednio opisane (a są) to wykres jest prawidłowy - student matematyki. Poza tym - znowu ten nos ;x ...

    OdpowiedzUsuń