wtorek, 2 kwietnia 2013

Idź po piżamę. Weź wszystko tylko nie piżamę!


17 komentarzy:

  1. Weszlam na tego bloga ptzypadkiem ... myslalam ze to jakas glupia stronka ... ale okazalo sie inaczej. Super blog. A komixy super *----*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wiedzieć że jest ktoś kto "ma tak samo" i to w tak wielu sytuacjach ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, życiowo! sama startuje z komiksem, więc powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdarza się ;) haha

    www.mojezycie-przedslubem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam ;) chyba wiele kobiet ma podobnie ;) ale z drugiej strony: czemu faceci nigdy nie rozumieją tego, że dobry wygląd z kosmosu się nie bierze? Przecież, aby się fajnie prezentować potrzeba "kilku" rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mam to samo hihi... zawsze wezmę wszystko oprócz tego co najważniejsze :D
    napisałam o Twoim blogu u siebie mam nadzieję, że nie masz za złe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby tylko zapomnieć jednej rzeczy :)...

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog, niezłe rysunki. Wybierasz proste życiowe sytuacje, które śmieszą. Wiele osób (ja również) może powiedzieć "też tak mam" przez co bardziej się utożsamiają z Twoimi historyjkami. Mój blog jest w zupełnie innym klimacie(moda), ale i tak zapraszam- http://coloursofsand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawda :)
      Weszlam, blog fajny ja tez sie interesuje moda! :)

      Usuń
  9. Hej, weszłam tu pierwszy raz, oczywiście (albo i nie oczywiście) przywiódł mnie tutaj kwejk. Rewelacyjne komiksy, zobaczyłam zaledwie kilka, i to wystarczyło abym oddała się bez reszty. Oby tak dalej, powodzenia, niech wena Cię nie opuszcza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu jak weszłam przeczytałam "Idź po pizzę. Weź wszystko tylko nie piżamę!" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. CZeść,
    Wstawiłam to na mojego bloga http://gladpage.blogspot.com/

    Bardzo ładnie rysujesz, i masz strasznie ciekawe pomysły

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahahaha
    P.s Zapraszam http://ep-fashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne komiksy. Przez ten o piżamie spadłam z krzesła ze śmiechu, bo niestety mam tak samo. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żebym zabrała piżamę na jakikolwiek wyjazd...
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Czzemu się smuci ^^?
    Bardzo dobre komksy, gratuluje.

    OdpowiedzUsuń